fbpx
14 C
Craiova
miercuri, octombrie 27, 2021

Selly, chemat sa dea explicatii la CNA: „știrile respective m-au afectat destul de mult”.

Cu cât au fost amendate posturile de televiziune care au dat știri false despre Selly!

După analiza forului audiovizual legată atât ştirile despre accidentul vloggerului (care s-a dovedit a fi o farsă pusă la cale de Selly pentru România TV) şi dat de mai multe posturi TV, cât şi emisiunile de la RTV în care s-au făcut acuzaţii grave despre acesta, s-a decis aplicarea unor amenzi.

Subiectul „Selly” a ajuns pe masa CNA. După aproape două ore de discuţii contondente, forul a stabilit şi sancţiunile: mai multe somaţii şi o amendă de nici 2.000 de euro pentru România TV – postul pedepsit cel mai „dur”, scrie adevarul.ro.

S-au analizat şi burtiere ca: „Prezentator TV, împuşcat de milionarul Selly” sau „A consumat substanţe cu efect halucinogen?” Astfel, postul România TV a fost amendat cu 7.500 de lei, fiind staţia de la care a pornit totul. Antena 3, Digi 24, Prima TV şi B1 TV s-au ales cu somaţii. De menţionat că posturile care au primit somaţie au dat doar ştirea cu accidentul fals, iar dintre acestea, doar Antena 3 a rectificat ştirea, după ce s-a dovedit că era falsă.

Forul a discutat situaţia cazul Selly după câteva reclamaţii primite, una chiar din partea vloggerului, dar şi după o autosesizare a lui Gabriel Tufeanu, membru CNA. A mai existat o propunere de amendă – 50.000 de lei – din partea Dorinei Rusu, însă aceasta nu a trecut la vot.

La şedinţă a fost prezent şi Andrei Şelaru (Selly), care a explicat motivul farsei pe care a făcut-o staţiei România TV, a expus contextul în care a venit acesta, dar a venit şi cu detalii legate de acuzaţiile făcute în emisiunile RTV. Conform acestuiai, totul a început cu acele emisiuni cu „urlete la Selly în casă” sau „picioare în gură cu Dorian Popa”.

„Ştirile respective m-au afectat destul de mult. M-a sunat proprietarul casei în care stau (eu nu eram în Bcucureşti), părinţii şi chiar bunicii. Toţi erau panicaţi pentru că vedeau acele lucruri la televizor“, a spus el, conform adevarul.ro. „Am decis să dau o lecţie televiziunii România TV. Am gândit un scenariu, am făcut un montaj cu daunele maşinii şi am trimis clipul pe adresa redacţiei“, a mai spus acesta, conform aceleiaşi surse.

Radu Herjeu, cel care a şi propus amenda de 7.500 de lei, a vorbit fără menajamente în legătură cu situaţia postului România TV. „Aşa-numita invetigatie jurnalistică bazată pe cântarea lui Abi Talent… mi-ar fi rusine să numesc asta anchetă. A fost o execuţie, clar! V-a făcut-o şi v-aţi gândit să-l executaţi rapid, cu nişte versuri dintr-o melodie“, a spus acesta.

„Noi am făcut rectificarea, după ce Selly a anunţat că totul a fost o regie. Informaţia despre accident a sosit la 21:51, pe adresa redacţiei. Un adolescent susţinea că Selly a făcut accident. Redactorul nostru a trimis un mail către acel tânăr în care a cerut mai multe amănunte despre accident. Noi nu ştiam că mailul este fals“, s-au apărat reprezentanţii postului de televiziune, conform aceleiaşi surse.

Craiova s-a despărțit de alți doi fotbaliști: FCU va da piept cu unul dintre ei!

Rotaru îl poate transfera pe Alibec liber de contract: „Va putea semna cu orice club”

Vremea în Craiova peste weekend

La un pas de transferul la Craiova: „Au fost discuţii şi cu CFR”

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

27,278FaniÎmi place
0AbonațiAbonați-vă
spot_img

Latest Articles